Perşembe, Kasım 15, 2012

Okul buluşmaları keyifli gözükse de sancılı geçer!

Okul buluşmaları keyifli gözükse de sancılı geçer!

Bi kere buluşma boyunca Erkekler; mezuniyet sonrası kimin daha çok para kazandığını kestirmeye çalışmaktan ne yediğinden bişiy anlar ne içtiğinden... Saatler, mümkünse kol düğmeleri, blazer ceketler, ceplerden çıkan kalemlerdedir gözler hep... (Vay i.ne! Mont Blank mi o? diye iç geçirmeler filan olur mesela) Tabii ki arabası yeniyse çıkışta en önden koşup mutlaka tüm katılımcıların önünden el sallayarak çıkılır, Allah'ın emri...

Kızların durum da çok farklı diğildir. Daha paltolar üstten çıkmadan illaki Iphone'lar konur masaya ama tabii ki ortalama bir Türk kızı için bu yeterli olmaz hemen davetliler gözle süzülmek suretiyle baştan aşağı taranır ve diğer kızların boy-kilo endeksi hesaplanarak büyükten küçüğe sıralanır. Kendisinden zayıf olanlara hemen burun kıvrılarak için için çirkin, çiroz vb. isimlerle damgalanır.

Buluşma çocukluysa ilk soru hiç değişmez: Hangi okula gidiyo? (Yani özel okula verebildiniz mi?) Sonrasında kimin çocuu daha zeki tartışmasından yeterli randıman alınamamışsa sıra, gönderilen kurslara, yüzme, keman, drama derslerine gelir ki sonunda ailenin ortalama gelir düzeyi ve Sosyo Ekonomik Statü seviyesi tespit edilip rahata erilmiştir.

Bu arada saat ilerlemekte, yüzler gülmekte ve arkada yaşanan ego rahatlatma çabaları asla dışarıya belli edilmemektedir.

Yoksa bu eğlenceyi kaçıracak mısınız?

:)

Hiç yorum yok: